Модельный ряд Daewoo

Отзыв о Daewoo Lanos 2003 года


Автомобиль: Daewoo Lanos Hatchback 2003 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 165 км, двигатель - 1.5 бензин, комплектация - максимальна
Автор: Петро (Украина, Львов)   17.10.2013
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Може мій відгук про це авто стане в нагоді хоч комусь хто надумав покупку Ланос (лайнос більше підходить). Я озброївся записником в якому все записую, що і коли робилось з машиною і тому опишу все в деталях і дотошно.

Продав таврію, доклав грошенят і купив Ланос хетчбек 8 річний з 122 тис. прорбігу польської збірки. Їздила на ньому львівська пані і по львівських дорогах. Думав якщо жіночка їздла то машина буде супер - помилявся глибоко.

Перші кілька днів радості повні штани а далі вирішив зробити профілактичні заміни рідин та трохи підремонтувати (так і до тепер підремонтовую і тому нема кінця краю).

Обслуговувався на хорошому сервісі, хлопці ощадливі, і тому міняють деталь тоді коли є в тому нагальна потреба.

Добавлю, що машина експлуатується по роботі кожен день по місті 50-100 км. і раз в місяць по трасі 400 км. Я працюю торговим. Масло вирішив міняти кожних 9 тис. бо експлоатую машину в основному по місту.

І так тепер цифри:

- на 125 тис. зробив профілактичну заміну усіх рідин, масло в коробці та моторі, гальмівну рідину та прокачка, антифриз.
- аміки Делфі не тримали - прийшлось поставити каяби ексель джі , трос ручніка, та бензонасос - він подавав сильний звук, на сто сказали йому скоро капець буде.
- 128 тис. замінив вилку включення передач та сальник.
- 135 тис. свічки та високовольтні дроти , завіси капота - стукав капот, даються взнаки якість львівських доріг.
- 137 тис усі три ремені, текло масло з під головки то прийшлось поміняти прокладку головки і заодно прокладку клапанної кришки. Робота 400 грн.
- 137500 тис. почала смикатись, поїхав на офіційний сервіс, там просканували і почистили впускний колектор. Стало все супер.
- 148 тис. зимою почав текти радіатор з правої сторони там де завальцовка. Поставив новий корейський - 800 грн здається. Заодно промили систему охолодження і залили новий антифриз HEPU. Дорогувато але надіюсь на довго вистачить.
- 152 тис. заміна гальмівних дисків та колодок. Поставив TRV, просто бомба, хоча знову таки дорого , з роботою 650 грн.
- 154 тис. щось в рульвому почало стукати, в результаті замінили наконечники, втулки стабілізатора та пласмасову втулку на рульовому валі в салоні + розвал сходження.
- 160 тис. пробой в дротах, замінили на нові + свічки також нові.
- 164 тис. оце так ремонт получився. Коротшу масло з під головки продовжує текти, на сто сказали, що то покривило головку від перегріву і треба її шліфовку зробити. В результаті шліфанули, заодно замінили усі ремені, сальники, обовязково усі нові болти та прокладки, свічки. Додатково зробили планову заміну гальмівної рідини + прокачка, рідину в г/у, стойки стабілізатора - все разом 5000 тис.грн.
- 165 тис. нові масляні амортизатори SASHS на перед, + опорний підшипник, відбійник, бо каяби працювали ще, але особливо зимою проявлявся стукіт, замахало мене це.
- і недавно замінив накладку на панелі приладів бо на бруківці тряслись жалюзі - ті які регулюють напрям подачі повітря в салон. Оригінальна деталь 350 грн. дорогувато.

А тепер саме головне - сумарні витрати за на утриманя цього польсько-корейського дива. за 2.5 роки. На техобслуговування, мийку, та не плановий ремонт - 27 000 грн., плата за стоянку - 6250 грн., витрата на пальне - 39 347 грн. І того за 2.5 роки я проїхав всього навсього 43 тис. км. А ремонту зробив багато. Причому їзджу я акуратно.

Для себе зробив висновок - якщо купляти машину то нову, а якщо б/у то з пробігом не більше 30 тис., а то почнуться знову ремонти, ремонти, ремонти ... Якби не складав гроші на квартиру то ще рік тому продав це чудо і купив октавію. А так пока буду човгати. Надіюсь мій відгук стане Вам в пригоді. Щасливо на дорозі.

Плюсы автомобиля: Низька ціна на вторинному ринку, широкий вибір запчастин.

Минусы автомобиля: Потребує постійного догляду.

Совет покупателю: Якщо купляти ланос то 100% новий, вживаний не раджу, геморою багато з 8 річною машиною.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

andrei_dn777  

видел Ланосы с пробегом более 1 млн. км. Ваш один из них.

+4ОТВЕТИТЬ  
Компостер  

да,попал ты.... надо было китайца или ВАЗ с таким пробегом брать и тогда точно никаких проблем бы не было. ! а так паночка развела парня,смотав при этом спидометр тысяч так на 250-300.

+2ОТВЕТИТЬ  
andriykorn  

ех, не повезло тобі з машино, явно вбиту купив до жаху....в мене теж ланос, теж хатчбек, якому вже 11 років, купив з пробігом 95 тис) теж думаю що скручений, але сів, проїхався по наших дорогах, погазував до 5-6 тис обертів 15 хв з дозволу власника, з'їздили до моториста і машину в результаті купив....за 45 тис я поміняв лише підшипники в стартері і 3 пари колодок, а і ще регулювання куліси і стойки стабілізаторів, от і все...і не можу сказати, що катаюсь акуратно...машина теж працює, і от задумуюсь чи вартує купляти щось краще для наших доріг і вбивати...тому просто не повезло)

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Daewoo Lanos: Второе пришествие
Второе пришествие

Небольшой, симпатичный автомобильчик, впервые увиденный на салоне во Франкфурте, произвел самое приятное впечатление.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Daewoo

Daewoo Lanos 2006 Daewoo Lanos 2.400$ 2006 153.000 км
Daewoo Lanos 2008 Daewoo Lanos 3.200$ 2008 167.000 км
Daewoo Lanos 2006 Daewoo Lanos 2.400$ 2006 153.000 км
Daewoo Lanos 2006 Daewoo Lanos 2.400$ 2006 153.000 км
смотреть все
объявления